GALERIA FOTOMUNTATGES

Vaig començar a elaborar fotomuntatges l'any 2002, més o menys, gràcies al consell d'un bon amic i millor informàtic de nom Servando Oliva. Ell em va donar a conèixer el programa necessari i me'l va instal.lar al meu ordinador. A més a més, em va guiar fins que va poder, ja que la feina li anava retallant el seu temps lliure. Després em vaig recolzar en un manual i he arribat fins on he pogut, no fins on hauria volgut.
Aclaració: Faig constar que no tot el material que utilitzo per a realitzar els fotomuntatges sigui de collita pròpia. Utilitzo, a vegades, material d'altres autors desconeguts als que demano disculpes pel meu atreviment i, a la vegada, felicito per la seva obra.


30/7/15

LA MIRADA






Intrigat. Estic intrigat. Voldria saber que mira amb tanta atenció el senyor alcalde. No crec que sigui al fotògraf. L'original es una diapositiva passada a paper. L'autor de la foto, avui difunt, i el senyor alcalde no es coneixien entre sí. Me n'aniré a l'altra banda sense saber la resposta. Que hi farem.

2 comentarios:

El Dolent del Cogulla dijo...

Sens dubte el Tinent d'Alcalde Dr. Sanuy sembla també un pel intrigat per la visió de l'Alcalde....que dissimula la seva mirada sota les ulleres de sol VUARNET, que acabaven de sortir al mercat espanyol i utilitzavem tots els pijets que, a principis dels anys setanta, ja anavem a esquiar primer a Baqueira i després a Cerler.

Tomatetes dijo...

Podrieu preguntar.li al vostre cunyat i surtirieu de dubtes......