GALERIA FOTOMUNTATGES

Vaig començar a elaborar fotomuntatges l'any 2002, més o menys, gràcies al consell d'un bon amic i millor informàtic de nom Servando Oliva. Ell em va donar a conèixer el programa necessari i me'l va instal.lar al meu ordinador. A més a més, em va guiar fins que va poder, ja que la feina li anava retallant el seu temps lliure. Després em vaig recolzar en un manual i he arribat fins on he pogut, no fins on hauria volgut.
Aclaració: Faig constar que no tot el material que utilitzo per a realitzar els fotomuntatges sigui de collita pròpia. Utilitzo, a vegades, material d'altres autors desconeguts als que demano disculpes pel meu atreviment i, a la vegada, felicito per la seva obra.


29/6/15

ULLADA



Noia exòtica i sensual nascuda a Milawi (Illes Madrilla) atrapada entre dos rònecs barrets de copa alta.
Apa dolent a veure que hi tens a dir.

1 comentario:

Anónimo dijo...

Veient els ulls blaus de la chiqueta m'atreveixo a dir que es filla de colons blancs de la paradisiaca Illa de l'Oceà Indic que es veu atrapada entre els dos barrets de copa de les oligarquíes, ara en diriem 'castes', que dominen el pais: la dels descendents dels colons blancs i dels criollos que controlen l'economia i la dels natius, molts d'ells educats a Moscú, Beijing o La Havana, que controlen la politica.

Tot i així la envejo de que pugui gaudir dels capvespres de Milawi refrescant-se amb un té a la vainilla amb gel a la porxada de la Fonda Nacional divisant l'exòtica bultra del Farfanywa.

El Dolent de Zanzibar