GALERIA FOTOMUNTATGES

Vaig començar a elaborar fotomuntatges l'any 2002, més o menys, gràcies al consell d'un bon amic i millor informàtic de nom Servando Oliva. Ell em va donar a conèixer el programa necessari i me'l va instal.lar al meu ordinador. A més a més, em va guiar fins que va poder, ja que la feina li anava retallant el seu temps lliure. Després em vaig recolzar en un manual i he arribat fins on he pogut, no fins on hauria volgut.
Aclaració: Faig constar que no tot el material que utilitzo per a realitzar els fotomuntatges sigui de collita pròpia. Utilitzo, a vegades, material d'altres autors desconeguts als que demano disculpes pel meu atreviment i, a la vegada, felicito per la seva obra.


29/10/14

VOLTA DE CLAU

   Espectacular fotografia  publicada a la revista GROC, número 600 (1ª quincena de novembre de 2012). Aquesta revista s'edita a la ciutat de Balaguer. A l'autor la meva enhorabona. És magnífica. Com sigui que aquest Blog pot ser visitat per persones d'arreu, cal esmentar que els focs d'artifici tanquen les festes del Sant Crist de Balaguer, que es commemoren el dia 9 de Novembre de cada any.                                                                                                       

1 comentario:

El Dolent dijo...

Aquesta foto em recorda les festes del Diwali que celebren el nou any hindù i que cauen, segons la lluna, entre mitjans d'octubre i mitjans de novembre, o sigui als voltants de les festes del Sant Crist de Balaguer. En una altra magnitut es també una sinfonia de llums, de focs artificials, petardos i una explosió d'alegria mundana.
Aterritzant ara fa 10 anys a Nova Delhi vaig admirar des del cel un espectacle tan similar i meravellós com el de la foto. Ara acabo d'arribar de Bombay on encara es podia olorar les restes de pólvora del jolgorio d'enguany.
Les diferentes cultures, religions i civilitzacions a vegades semblen llunyanes, pero en el fons tenen més coses en comù del que imaginem.