GALERIA FOTOMUNTATGES

Vaig començar a elaborar fotomuntatges l'any 2002, més o menys, gràcies al consell d'un bon amic i millor informàtic de nom Servando Oliva. Ell em va donar a conèixer el programa necessari i me'l va instal.lar al meu ordinador. A més a més, em va guiar fins que va poder, ja que la feina li anava retallant el seu temps lliure. Després em vaig recolzar en un manual i he arribat fins on he pogut, no fins on hauria volgut.
Aclaració: Faig constar que no tot el material que utilitzo per a realitzar els fotomuntatges sigui de collita pròpia. Utilitzo, a vegades, material d'altres autors desconeguts als que demano disculpes pel meu atreviment i, a la vegada, felicito per la seva obra.


1/10/12

BEINES

En Pau Burilla és, a més d'altres moltes coses, un fruticultor de renom. El préssecs d'en Pau Burilla van directament del seu hort-jardí a la cuina del restaurant Can Piera, de LLoret de Mar. Però el que jo vull destacar és el cultiu, a l'esmentat hort-jardí, d'una mena de beines de diferents colors que surten d'un branquilló asimètric i transversal i que són úniques en tot el món.  Investigadors de molts paisos s'han apropat a l'hort d'en Pau Burilla amb l'única finalitat de veure-les "in situ".
Ha estat tot un "detall" permetre que publiqués aquesta fotografia. Gracies Pau.

1 comentario:

Juan Ortega dijo...

Bonita composición.