GALERIA FOTOMUNTATGES

Vaig començar a elaborar fotomuntatges l'any 2002, més o menys, gràcies al consell d'un bon amic i millor informàtic de nom Servando Oliva. Ell em va donar a conèixer el programa necessari i me'l va instal.lar al meu ordinador. A més a més, em va guiar fins que va poder, ja que la feina li anava retallant el seu temps lliure. Després em vaig recolzar en un manual i he arribat fins on he pogut, no fins on hauria volgut.
Aclaració: Faig constar que no tot el material que utilitzo per a realitzar els fotomuntatges sigui de collita pròpia. Utilitzo, a vegades, material d'altres autors desconeguts als que demano disculpes pel meu atreviment i, a la vegada, felicito per la seva obra.


6/5/11

A UN AMIC


Tinc un bon amic que té moltes habilitats, habilitats que jo no tinc i he de confessar, i confesso, que li tinc una sana enveja. I una d'aquestes qualitats és la de saber escriure. Si senyor, en sap. Aquest fotomuntatge va ser fet a posta amb motiu del segon llibre que va publicar. Quan pagaria per poder tenir aquest do.

1 comentario:

Paquito dijo...

Com que venia per bé, he entrat sense dir res. Si hagués vingut per mal, no hauria passat el portal. Hola Marcel·li. Avui dia 24 de novembre de 2013 he visitat el teu blog. L'he estat llufejant a gust, molt a gust, una bona estona. I fins avui dia 24 de novembre de 2013 no m'he assabentat que el dia 6 de maig de 2011 hi vas penjar aquella bella composició que vas fer amb la portada del meu primer llibre. Un fotomuntatge dedicat "a un amic", amb un afectuós text al dessota, que t'agraeixo de tot cor. Cal que sàpiguis, però, i vull que sàpiguis, que l'enveja sana també és meva: Prou que m'agradaria poder veure els homes i el món tal com tu els veus amb els teus ulls i la teva cámara. Però només amb paraules et puc dir l'afecte i així te'l dic.
Ara m'adono que el teu nom descriu molt bé el nostre país. Guaita:

Mar cel i
comes belles
a les valls

Una abraçada.
Paquito.