GALERIA FOTOMUNTATGES

Vaig començar a elaborar fotomuntatges l'any 2002, més o menys, gràcies al consell d'un bon amic i millor informàtic de nom Servando Oliva. Ell em va donar a conèixer el programa necessari i me'l va instal.lar al meu ordinador. A més a més, em va guiar fins que va poder, ja que la feina li anava retallant el seu temps lliure. Després em vaig recolzar en un manual i he arribat fins on he pogut, no fins on hauria volgut.
Aclaració: Faig constar que no tot el material que utilitzo per a realitzar els fotomuntatges sigui de collita pròpia. Utilitzo, a vegades, material d'altres autors desconeguts als que demano disculpes pel meu atreviment i, a la vegada, felicito per la seva obra.


15/3/10

TAL COM ÈREM


La foto la varem fer, aproximadament, entre els anys 1951 i 1955. Anomeno els que figuren a la fotografia, començant d'esquerra a dreta. Dempeus: D. Profitós, A. Bonet, F. Novau, R. Mora, A. Figuerola. Segons fila dempeus: J. Badia, A. Durany, A. Trilla. Asseguts a la gatzoneta: F. Corbella, E. Malet, J.Mª Vilaseca, J. Pujol. Assegut a terra: M. Comabella.

No hay comentarios: